Kolla upp sociologipagymnasiet.se

Till all gymnasielärare som besöker magister Larsson

Jag har förstått att många lärare är inne på min blogg och det är hedrande att mitt material används av andra. Nu har jag arbetat med att samla allt mateIMG_2185rial i sociologi på sociologipagymnasiet.se

Tanken är att det ska bli en stor materialbank där fler än jag bidrar, just nu posta jag ett inlägg om dagen i blogg100– utmaningen. Så i dagsläget finns 53 lektionstips, exempel och små funderingar av mig. Här är min presentation av min nya blogg!

 
Håll till godo och återkoppla gärna vad du tycker!

Magister Larsson (Henrik)

 

Kommentera

