Föräldraledighet två veckor

Hej alla fina och goa elever!

Som de flesta har hört så har jag fått en liten dotter Toril. Allt är bra och jag är en stolt tvåbarnsfar, men hennes storebror är nog mest stolt. Detta innebär som ni förstår att jag är borta i två veckor. Vilket innebär november ut. Jag hoppas ni inte är alltför villrådiga för vad som gäller.

E2b – psykologi (uppgift biologiskt perspektiv, med seminarie när jag är tillbaks). Ingen vikarie

E2b – Samhällskunskap – Ni förbereder FN-rollspel, lämna konfliktanalys på it´s learning, policy paper 23/11. Dessa lektioner får ni en väldigt duktig lärare Per Bergenrud

S2c – Samhällskunskap – Ni förbereder FN-rollspel, lämna konfliktanalys på it´s learning, policy paper 23/11. Dessa lektioner får ni en väldigt duktig lärare Per Bergenrud

S2c – Sociologi, ni arbetar med uppgiften på ”this is england” . Ingen vikarie. Kommunikation sköter Åsa

S2b – Sociologi, ni arbetar med uppgiften på ”this is england” . Ingen vikarie

Utvecklingssamtal: Jag planerar att ha dem med mina mentorselever 29e. När det gäller utv- samtal på enskilda kurser så hänvisar jag till betygsboken på it´s learning. Läs nog i matriser. Jag ska försöka lägga upp de uppgifter som jag inte lämnat tillbaka.

I övrigt så ska främst fokusera på att gå in i bebisbubblan, så jag svara nog inte så regelbundet på mail och it´s learning.

 

Kommentera

