Internationella relationer

Hej!

Idag jobbar ni själva, jag sitter just nu i min ensamhet på Svane och lyssnar på musik. Jag kommer snart och söker upp ni som sitter på bibblan. På tisdag vill jag har er samlade igen. Ni måste koppla er analys till några av de teorier, modeller och begrepp som tagits upp under kursen. Så jag har tryckt upp ett kompendieum som är ganska översiktligt. Sedan lägger jag några av de powerpoint jag har använt under våra lektioner.

Aktörer i internationell politik

internationella_politiska_systemet: Några gamla lektionsanteckningar som ganska grundligt går genom modellen för utrikespolitik

Utrikespolitik och diplomati

teori-internationell politik

Kommentera

