Inför redovisning i Casetävlan

På onsdag börja vi redovisningarna av Case. Jag tänker mig att bjuda på lite fika eller dylikt för att ingjuta en lite mer högtidlig stämning. Jag har lagt upp en grupplista på it´s learning. Kolla gärna så att den stämmer. Att tänka på:

  1. Onsdag är en deadline för att kunna delta i tävlingen, på grund av tidsbrist kommer nog vissa redovisningar ske på måndag.
  2. Jag lottar ordningen
  3. Redovisa inte längre än 10minuter
  4. Vi röstar efter alla redovisningar
  5. De två som får flest röster – får tävla mot de andra Sh-B grupperna på fredag 30e mars. (Jag  måste begära ledigt för de som vinner caset)

 

Kommentera

