Bedömning på läxa på inlärningspsykologi

Hej

Jag har nu äntligen läst och bedömt er läxuppgift på inlärningspsykologi, detta ligger på it´s learning. Jag har bara skalan Godkänt – Icke Godkänt. Om jag har några synpunkter står detta i mina kommentarer. Jag efterfrågade bara korta svar och godkänner därför alla genomförda uppgifter. Däremot kan de i kommentaren stå vad som var bra, vad ni missat eller vad ni bör tänka på inför framtiden.

Detta var främst en övningsuppgift som vi gjorde för att underlätta inläsningen inför provet. Vissa har lagt ner mycket arbete, har mycket utförliga och genomarbetade svar. Jag hoppas detta blir tydligt för er när ni läser min kommentar. Bra jobbat och väl skött!

Kommentera

